så var man 24 :)

Nu var man ett år äldre, fyllde 24 igår 11/11. Det var inte direkt den roligaste födelsedagen i mitt liv. Jag jobbade hela dagen och stressigt var det också som bara den! Men idag kom familjen och firade mig.. jag bjöd på chokladtårta, mammas bullar och kaffe såklart!
Planen var först att bjuda på kalkonmiddag men det får bli någon annan gång! Förhoppningsvis har vi hunnit köpa större köksbord då!

Jag har även hunnit städa en hel del idag!Och vi har haft trädfällare som tagit ner vår stora björk! bra att vara ledig, men har märkt att man oftare blir tröttare när man är ledig än när man jobbar! som nu.. nu e ja riktigt trött men Peder köpte en flaska gott vin till mig innan idag(Dr Faust- den bästa), så man fick ju ta ett glas.
Nu ska ja slappa efter dagen och titta på kung av Queens säsong 5. Har fått låna båda säsong 5 o 6 boxen av Sandris.. thank u Sandr´!


gonatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

weeii update!

2009-11-13 @ 00:24:02
Postat av: paulina

nee inte så skoj när de läcker in vatten :S

men strömavbrottet var mysigt! =)hulda tror jag den blir döpt till :) haha

2009-11-19 @ 10:56:58
URL: http://pliinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0