ok, blogg?Vad är det?

Många tror väl att jag lagt ner det här med bloggandet, men jag har inte haft tillgång till data!
Det har hänt otroligt mycket i mitt liv den senaste tiden ska jag säga..
Jag ska ge er en snabb uppdatering om lite allt möjligt.(har fått låna mobilt bredband tillsvidare! =)

Förra gången jag bloggade satt jag i vår lilla lägenhet i stan i det lilla rummet. Nu sitter jag i "kontoret" i vårt hus i Ballingslöv, och kontoret är som halva lägenheten typ.

Vad har hänt med Åsa?
Karriär: Efter usk utbildningen har jag jobbat som en blådåre, är nu inne på 11 helgen i rad men är äntligen ledig nästa. är otroligt glad eftersom jag nu är månadsanställd istället sen i måndags! Nu har jag schema och är ett steg närmare fast anställd! =)

Hus och hem:Har nu köpt en ny data då den andra var urkass och full med virus. Vi har alltså flyttat nu till vårt hus och vi trivs så hiiimla bra! Kan det bli bättre? Jag fick mitt älskade drömhus, nu har vi 9 rum istället för 1,5! :)

Familjen: Mamma och Pappa befinner sig just nu i Alcudia, Mallorca.. lyllos dom! Och Nille har skaffat bilfirma i Höör.Vi har även ett litet tillskott här hemma, han heter Anton och är en belgisk jätte kanin på 3 mån!. sötnos!

Vänner: Jenny skulle haft sin bebis i Måndes 5/10! Lilla Mini du går på övertid! kom nu! Det börjar även bli nedräkning för Johanna och Marco. 8/11.. bebisen kommer säkert på min födelsedag den 11/11 !




Kommentarer
Postat av: Sandra

Du glömde din vän sandra!! fast va fan finns de att uppdatera om mig?? hmm kanske att jag ska bo i ett rum i ert hus?!

2009-10-08 @ 13:07:22
Postat av: Jeffi

vad kul att du har tillgång till datan igen :) skriv nu mycket! saknar dig.. Hoppas vi träffas i veckan! det måste vi :D puss ( pratar med dig i telefonen nu) heeh :)

2009-10-11 @ 12:58:31
URL: http://petlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0