110210

Liten snabb update bara..

Jag, Peder och Lizzie har precis kommit hem från Anki och Uffe( Peders morbror o hans sambo)
Vi har fått några höbalar till kaninerna här hemma.. Hundarna har lekt och jag har druckit några koppar kaffe,(kanske lite väl mycket kaffe?sova? va e de för nåt?) fniss...

Varit en trevlig kväll iaf, och nu måste ja snart ta och varva ner.. för imorgon är de ju jobb kl 7.00 igen!

Men sen är det ledig helg!!! hääärligt!!

Måste köpa dop present imorgon också.. jäkligt klurigt, men ska nog hitta på något! :)

sov gott alla mina söta bloggläsare...


Kommentarer
Postat av: Jeffi

sv: nej jag tror inte hon har haft dem :) Hittade de själv så :D Du ska! komma till oss ikväll! Puss puss till tant greta!

2010-02-12 @ 17:06:15
URL: http://petlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0