Efterlys min GHD plattång!

Nu börjar jag faktiskt bli lite trött på det här.. Kommer ni ihåg att jag skrev för ett bra tag sedan om att jag beställt en plattång GHD purple limited edition??

Och den har inte kommit ännu! Den här tjejen som jag har skickat pengar till är så himla dålig på att höra av sig. Hoppas jag inte blivit lurad, för då j***klar.. Hon skrev att hon skickade tången förra onsdagen. Det var en vecka sedan, och jag har inte hört ett knyst trots 2 mail!

Har varje dag i en vecka kollat efter postbilen.. sprungit ut!! Men ingen avi ligger där i lådan och väntar..
Nåja den kommer väl!!!

Jag har bestämt mig för att göra en hår makeover när tången kommer. Färgning, slinga, klippa.Men längden sparar jag! Ska aldrig mer ha kort ! tror jag... 

Gillar denna bruna färg..
Ska inte ha blå slingor direkt, men detta var faktiskt riktigt snyggt! På rätt person kanske :)
  Vackra lockar..Men det lockar ju mig inte. jag har egna..hehe nu hade ja lite småtorr humor eller hur...;)

Nu blir det att krypa ner under täcket..  Sov gott alla mina underbara bloggläsare!

/ Åsaღ


Kommentarer
Postat av: Paulina

fan va snyggt de va me de blåa!!

2010-02-04 @ 11:31:53
URL: http://pliinas.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hejhej.

Fin blogg.

Ska vi följa varran i Bloglovin ?

Kram

2010-02-04 @ 16:35:04
URL: http://nathaliezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0