städ o fix.

PUUUST! Nu har jag verkligen varit flitig idag! Gjort följande:

*Städat kök, vardagsrum,gästrum nere,bytt sängkläder..

*Mamma o Pappa kom på fika, med sig hade dom semlor, kakor och mina gamla leksaker!(usch va grejer man har :)

*Sen var det dags för FOTVÅRD! Riktigt skönt! Vet inte om det var där jag fick all min energi ifrån?..
..
För sen så..

*Kom jag hem och skottade HELA uppfarten

*Lagade middag, jag och Peder åt..Han åkte iväg till en kompis..

*Jag tog ut Lizzie på långrunda med Mia och hennes vovvsing Rocky.

*Sen kom jag hem, pillade på datan lite och sen var det igång igen!

*Två rum städade till, hela "punschverandan" eller som ja kallar de, "blomverandan"..
 
Nu ska ja ner i källaren och hämta tvätt sen så blir det popcorn och soffmys!!! Ska ju faktiskt upp tidigt imorgon, vi ska få värmen fixad !!! JAAAAAAA!

åhh jaa! Nu kommer Peder hem! ska tragga me han.. trevlig kväll allihopaa!!!! kraaam♥




Kommentarer
Postat av: vicke

Du verkar ha haft en riktig tippen dag ju:) Så härligt att få så mycket gjort!!! Jo fotvård o massage kan ju antingen göra en helt slutkörd eller full av energi... skönt att bli full av energi o inte av annat hahahahhah:)

Hur går det med värmepumpen?

Ja du vi måste givetvis ta någon äventyrs resa i sommar tex något mysig utflykt här omkring eller kanske Danmark... Liseberg... Gröna Lund..minns inte vad det heter men när man sjunger med artisterna o direktsändning!! eller varför inte Norge?? hmmm vi får fundera lite!! Blir nog en härlig sommar iaf! Kramiz o tack för kommentarerna

2010-02-18 @ 10:44:17
URL: http://melrosegirl.blogg.se/
Postat av: paulina

duktigt åsa! :D

2010-02-18 @ 10:45:57
URL: http://pliinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0