Så var det kväll igen!

Så var det kväll igen. Jag tycker att dagarna går alldeles för snabbt! Får nästan lite panik ibland när klockan börjar bli mycket. Speciellt om jag har varit ledig för då vet jag att.. det går inte att sova!
Ibland kan jag ligga vaken flera timmar.. jobbigt..Så ibland är det skönt att jobba för då får man mer rutin på vardagarna!
Nu sitter jag och Peder ♥ och lyssnar på musik och myser lite.. Men så tänkte jag att nu måste jag smita och få blogga lite!
Imorgon ska jag och Peder åka skridskor!Det var minsann flera år sen jag gjorde det! Men dom har gjort en fin isbana här i byn så man får ju passa på!:-)

Och sen på kvällen blir det girlsnight här, lite tuppenwareparty(som jag egentligen hatar själv att gå på,haha)..
Men men.. kan va lite mysigt ändå.. Och jag ska göra ananaspaj och till det blir de vaniljglass..Sen blir det antagligen bowling! ska bli kul! :)

Ses imorgon! Och sov gott alla mina söta bloggläsare!!!!!!!♥


Kommentarer
Postat av: paulina

åh va gott med annannnananaas paj!! :D:D:D:D

2010-01-29 @ 01:02:28
URL: http://pliinas.blogg.se/
Postat av: sandra pandra mandelmamma

hahahah skridskor???? du??? ahhhaha good luck!

2010-01-29 @ 09:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0