Halka i Olofström..

Hela dagen idag har jag och Jenny varit på äventyr.Det var dags för näst sista momentet i körkortet.Det gick som vanligt bra..hihi Men man visste ju redan en hel del eftersom jag va där för 2,5 år sedan.Men jag tog för lång tid på mig(som vanligt) så jag fick ta om det.Jag halkade rundor minsann:)Det var skönt när det var över.Alla säger att dom tycker det är så himla roligt men jag tycker det e lite läskigt.Fast det enda som händer typ är att man blir chockad.Uppkörnings tid mååååste jag komma ihåg att boka imorgon.
Sen var man lite trött(och hungrig)så jag o Jenny for till samma gatukök som förra gången vi va där och åt en bit mat.Hundarna var ju också med,de sötnosarna..
Sen skulle vi in och "titta" på Eko hallen, MEN kunde Åsa och Jenny bara titta? åhh nej det blev endel shopping faktiskt..
Måste snart ta tag i julklappshandlandet men det får bli närmare jul.Nästa onsdag åker min älskling till Umeå,blä trist med en julafton utan honom.Men den 26:e ska ju ja ut o flyga(första gången själv),så då får ja ju träffa honom,svärmor m.m....Skojigt ska det bli! lite semester dessutom innan man börjar skolan den 7:e januari.

Nu ska jag snart sova gott,för det kommer jag verkligen göra efter en lång dag som den här...PξAce Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0