Lördag!!

Va skönt det är med lördag,förutom regnet..bläää. Igår vann Marie Picasso och herregudars va lite som skilde.1,3 % !!!!Vi följde det intensivt..hihi förutom när vi käkade.Ja,Peder,Pillan,Daniel och Caroline satt hos oss och frossade(och drack lite vinglögg,åhh starkt!).hehe först åt vi revbenssjäll med rosmarin potatis,sallad o en super god bearneissås sen blev det "gino "till efterrätt och i pausen bakade vi pepparkakor.Dom vita pepparkakorna smakade lite som skorpor kom vi fram till men gick att äta:)och så såg alla framemot dom bruna som fanns kvar så när jag hämtade in dom så spillde jag ut alla på golvet..hahahaha..(kunde se mig själv i slowmotion) men vi käkade upp dom iaf=)Sen orkade vi tom med chips och dippa..
Idag är min älskling i Tyskland o kommer inte hem förens ikväll,hoppas han har med sig något gott till mig.
Jag,Marco o Johanna funderar på att sitta här hemma o överasska honom när han kommer med ännu mer vinglögg.
Just nu är jag så himla trött så ja ska gå o dricka en kanna kaffe.O sen ta hand om all disk sen igår..ÅHHHH va roligt det ska bli(NOT!).hahaha

Ha en trevlig helg..hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0