Slappe söndag..

Första advent idag,jag har inte varit duktig och putsat fönster och satt upp julsjärna men ska försöka hinna det imorgon.Ska första jobba till ett och sen direkt efter sticka på ansiktsbehandling.Det ska bli nice det!Dessutom så behöver mina ögonbryn en ordentlig ansing..tycker jag iaf..:)

Helgen har varit rätt rolig faktiskt.Efter hudvårdspartyt i fredags så var Jenny här o vi kollade på idol och smuttade på vin.Gud va glada vi blev att Andreas åkte ut!!! Vi reste oss upp ur soffan och vrålade högt =) Dessutom så var Martin med..hahaha satan ja garvade,han tog ju av sin tröja också.Så igår när jag var och dansade loss så träffade jag Martin så jag kunde mobba han lite ...hihihi ja du Martin..du kan verkligen INTE sjunga..
När jag skulle gå hem från Kingan så var det action i Hässleholm..Hörde ni????!!! ACtion!!!Jo nu ska ja berätta,det luktade jätte mycket brandrök vid shell så såg jag att det var lite ljust bakom byggnaden.Så ja kollade och där stod en del folk,polisbilar och två brandbilar som försökte släcka de stora brinnande däcken.Måste ju vara anlagt ,hur skulle annars däck kunna brinna utomhus när det regnat?hmmm...aaa precis..så det luktade exremt illa..frääääsigt:)

Nu hade ja inte någon mer "action" att berätta ..höhöhö hejsvejs ,PÅ ÅTERSEENDE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0