Snor på lucia

Stilla natt,heliga natt.Naaaannaaaa!!!! ♦  ?  ♦ Pinsamt att man inte kommer ihåg mera på sången,men just nu så är jag så trött så jag orkar inte tänka. Ska nog diska klart och sen går vi nog och lägger oss.Är lita förskyld idag minsann och Peder började också känna sig lite dålig så det blir nog några snoriga dagar framför oss.
Idag har jag och Paulina varit på stan och shoppat lite(eller rättare sagt hon shoppade.)Hon köpte ett jätte gulligt halsband som blev rätt mycket dyrare än vad hon trodde.Och resten var till Micke,hon skämmer nog bort honom kom vi fram till..hehehe=)Sen käkade vi på pastavagnen och sen blev det friterad banan me glass på "asia corner"..muuuuuums!!!!!Vi avslutade med blomsterlandet(där jag älskar att gå o titta).Men konstigt nog blev det inte nån blomma till mig ,Pöö köpte en En-gran till Micke..
Ikväll har vi frossat här hemma,Pillan kom hit och tittade på lyxfällan och efterlyst med oss(fan måste se bonde söker fru reprisen på söndag).vi gjorde en god lasagne,sen åt vi wienerbröd,choklad och sen chokladpudding med grädde..så min mage är uppsvälld som tomten nu!
Ähh attans måste sova nu.. ps.Tack Pillan min hjälte!Hon tog ut Ester och Kalle på balkongen(spindlarna som bott på min toa över en vecka.)Nu slipper lilla Åsa vara rädd.....

image30

Kommentarer
Postat av: Paulina

tack själv för idag. hör av dej när mannen lämnat huset så vi kan julbaka i stora lass :D

va bra att sprindlarna kom ut till friheten nu :D
så du slipper vara rädd, å de instängda på en illaluktande toa.. kan ju inte lukta så gott där efter er, ja vet ju va du går för om man säger som då :P haha

2007-12-13 @ 23:45:34
URL: http://freakybutilikeit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0