Drömmaren..

Sitter här och drömmer mig iväg till soligare platser..Men i mars så blir det nog en resa till Playa Inglés.Åhh va roligt vi ska ha de..Min o Peders första utomlandssemester tillsammans dessutom.
Då får jag ta ledigt från plugget,eftersom jag börjar studera till undersköterska den 7 januari.
Ser konstigt nog fram emot det ,men egentligen så vill jag bli hudterapeut,eller någonting med djur,växter,resor. Men men, det kommer sen.Tycker det är bra med en usk utbildning,alltid lätt att få jobb inom+att jag jobbar med det nu. Men sen så tänker jag banimej plugga till något annat!!

Surfar om lite växter nu,eftersom mina citronträd blivit lite ledsna sen dom plockades in från balkongen(tappar blad),men det står att det kommer nya sen.Hoppas de..Sen så blev man ännu mer sugen på att skaffa hus då jag läste om att man kan ha palmer ute i trädgården året om!!!Bara om man täcker dom.Det tyckte jag var fräckt..Ser mig själv ligga och pula i trädgården vid poolen i skuggan av mina palmträd : ) hehe...Drömma kan man ju alltid ,men så ska ja ha det =)
image26

Kommentarer
Postat av: Paulina

i malmö hade d palm träd ute på torget :D så d funkar nog :D du får väl skaffa en till din balkong :D

2007-11-30 @ 00:44:39
URL: http://freakybutilikeit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0