friday night live

Yes, äntligen har min kära data fått kom hem till matte igen :) Känns konstigt för man började nästan vänja sig att vara utan men nu känns allt som vanligt igen(plus att den är myyyycket bättre o snabbare) så nu är man inte handikappad längre, och man kan i lugn och ro betala sina räkningar hemma..
Taaack Tobbe för att du fixade min kära data och räddade alla viktiga filer.Guldvärt!!

Nu är klockan snart tolv,jag och Peder ska snart lägga oss o sova.Trevligt med lugn hemma kväll och en suuuper god middag me revbensspjäll o gott till..Efterrätt blev chips me dippa och melon :)

Idag blev jag lite ledsen..snyft okej det är inget hemskt som har hänt, men jag kom på att jag tackat ja till att jobba på måndag.ÅSsååååå hade jag en ansiktsbehandling då som jag har sett fram emot!
Men jag fick skjuta upp den till den 3 december istället.ska bli gött som satan.
Hmmm nåt mer jag har o berätta eftersom ni missat en massa info om mig??höhöhö =)
Jooo , jag o Mamma ska åka till Ullared på onsdag,vi ska upp väldigt tidigt men shit va trevligt vi ska ha det!
Sen så är det körlektioner(som går väldigt bra) .Och på fredag ska jag ha hudvårdsparty hemma hos mig.

♥Imorgon är det kärlek i luften ♥ Jag och Peder firar 4 år tillsammans,det ska vi fira genom att ta tåget till kristianstad.Vi har bokat bord på rosegarden ,efter vi har varit där så går vi till bion och tittar på "american gangsters" ,Vi tänkte bowla innan vi käkade också men det var fullbokat och det andra stället är inte så bra.Det kommer bli jättemysigt.                                                   Jag älskar dig Peder!!!!!!

image25

Kommentarer
Postat av: Paulina

men ni var ju där å bowlade, å ja jobbade å allt var bra :D

2007-11-25 @ 18:35:25
URL: http://freakybutilikeit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0