Happy birthday to me!!

jahapp då fyllde man 22 år idag.Känns inte så mycket faktiskt,men det är ju ett år närmare 30 :D
Det blev lite middagsgäster hemma,lite internationell buffé typ .Lite olika världdelar fick vara med.Så här såg menyn ut:
*Tacopaj
*potatisgratäng
*kryddade kycklingklubbor
*thailändska kycklingklubbor med "bambu handtag"
*grönsallad
*franskbröd

Mmm det va gott de :) (men kanske lite ansträngade o göra så många maträtter o marinad o sånt,tog inte så lång tid ändå)
Till efterrätt blev det peders goda chokladrutor,mammas bullor o kakor som hon tagit med , och en marsipan tårta.:) Snacka om att man blev mätt sen. Jag och pappa firade med en snaps Raki! hhihi det e grejer det..
Fick också en massa fina presenter !!!!!
Sen följde jag me mamma o pappa hem för att låna datan , skulle bjuda på en luftfuktare på tradera.:D ( vann den!)
För det är så här att min data är på lagning.Skittrist att inte ha data har jag märkt.Man e beroende..
Hoppas att Tobbe lyckas spara mina viktigaste filer!!!

hela dagen igår och över natten så var jag hundvakt åt amigo o lady. åhhh va mysigt det va..det blev skogspromenad och sen sov dom hos oss i sängen.varmt men gulligt! mindre gulligt var det kanske att lady ville upp o kissa klockan 7.00. hehe men det var skönt att komma upp tidigt (kallt dock) och så är dom så hiiimla söta så det gör inget.

Nu ska jag hem o ta det lugnt.
kramar från födelsedagsgrisen!

Kommentarer
Postat av: Paulina

grattttiiis igeeeen! hopppas du fick mitt sms . skrev de så fort jag slutat jobba, så ja blev kanske inte först, men ändå :D hhihi. krmkram

2007-11-12 @ 13:23:37
URL: http://freakybutilikeit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0