happy halloween!

Tjohoo igår var det halloween och jag har inte skärt ut pumpan ännu,har inte haft tid helt enkelt.Men tänkte faktiskt göra det om en stund.Har hittat ett gulligt mönster som är "lite" annorlunda än vad jag brukar göra.Imorgon är det halloween fest hos sjöholm o Caroline.Det ska bli riktigt roligt men jag & Peder vet inte vad vi ska klä ut oss till.Jaja det löser sig nog ,när Peder slutar imorgon så ska vi köra till helsingborg och kolla på buttericks.

Igår åkte jag,mor o far till kristianstad och kollade i affärer och åt en god lunch på Kvarnen.Vi hade jättemysigt hela dagen.Jag fick ett par skor oh två tröjor i förskotts present,hade inga egna pengar att spendera där men det var roligt iaf.Det är kul att vara med och välja presenter , man kan prova i lugn o ro och så...

Nu pratar jag med kära Sandra på msn.Jag saknar henne ,idag var det en vecka sedan hon åkte till Oman för att jobba.Hon berättade nu att igår såg hon massa hajar som hade fångats på stranden och så ser hos delfiner längs strandkanten som leker och hoppar runt.Åhhhh va avis man blir alltså! !

Nu blir det pumpagrävning och rosta goa kärnor i ugnnen=) vi ses ! ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0