JAG KLARADE DET!

Ja,äntligen klarade jag kunskaps provet.Körkortet är på vääääääääääääääääääääääääääg!!!!
Jag är så himla lycklig alltså,nu slipper jag åka till det hemska stället igen.Jag har haft jätte ont i magen hela dagen och glädje tårarna höll på att komma när jag gick ut till Jenny.Kunde inte hålla mig för skratt.sen skrek vi o kramades..:) 56 poäng!!!! det var tur det!=) Ska fan rama in papprena .hahahaha!
Ååå Jenny var så himla gullig som erbjöd sig att köra dit.Hon är så optimistisk typ-Nu ska vi klara det här till dig !hihi sötegumman..
Peder blev me glad när ja kom hem. Hade ju inte sagt något till nån annan än jenny o mamma när jag hade tiden.Men Peder hade vetat det en månad ,hade sett när jag skrivit upp de.attans också men jajajaja !han har dolt det väl iaf :D

Sen drack ja o jenny te här hemma o var lyckliga.hon åkte hem o ja bara började tvätta. Sen kom Pillan och gjorde pannkakor..Jag gjorde en mumsig pumpapaj av min pumpa som jag skärt ut idag(jättesöt!)Bertil heter han : )
Nu är jag övertrött hehe.. Kjaaaaaam! !!!!!! ! ! !  !!  ! ! !  ! ! !

                                                     

Kommentarer
Postat av: paulina

GRATTTIIIISSSSSSSSS!!!!!!!!!! :d :d :d

2007-11-01 @ 22:54:14
URL: http://freakybutilikeit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0