regn o rusk m.m

Usch va otrevligt vädret är,var precis på statoil och handlade.Det är ju inte alls långt men det regnar o är ruggigt ute.Är i början på förkylning tror jag.Men hoppas att jag är piggare imorgon.Ska vara på jobbet klockan sju och sen är det ju hudvårdsparty på kvällen och idol,tortillasdippa och vin som gäller. :)mumsfilibabba....

Igår va alltså jag o Mamma på Ullared, det var roligt som alltid och va vi shoppade!Vågar inte ens säg för hur mycket men man kunde ju åkt utomlands för pengarna.Men vi hade jättetrevligt och nu behöver man inte köpa kläder på ett braaaaaaaa tag! + en ny "gratis" walkman mobil me mig hem =)

Annars idag så har jag som sagt varit lite förkylnings hängig men har städat i garderoben och gjort fint där,måste städa lite till innan jag går och lägger mig för imorgon slutar jag fyra så då hinner jag inte så mycket innan alla kommer hit...
Idag kom Jenny hit,blev lite te innan jag fick skynda mig iväg till körlektionen.Hade inte alls lust att köra idag egentigen men ångrar inte att jag gick dit för man fick bra självkänsla när jag gick därifrån.han sa att han tyckte jag körde grymt bra och att jag med största sannolikhet skulle klara det första gången.Jag hoppas verkligen det!!!!Nu har jag kört tre gånger,två gånger kvar och nästa gång ska jag beställa uppkörningstid hos dem.
Sen träffades jag o jenny upp igen och jag väntade på henne hos naprapaten(i din mammas lokal pöö,,hehe).Vi tog en sväng på maxi och yrade runt där lite ..

Attans ...försöker fortfarande ladda hem messenger..men funkar inte *snyft*.någon som vet hur man rättar till det?-Står att antingen "windows installer" är fel installerat eller att jag kör windows i felsäkert läge?
 Help me!


Kommentarer
Postat av: Paulina

nämen så trevligt att du va i in mammas lokal:D
hoppas du klarar körkortet så vi kan rejsa tillsammans :D wiiiiiiiiiiiiiiie.
fråga din bror om msn problemet :D

2007-11-30 @ 00:42:15
URL: http://freakybutilikeit.blogg.se
Postat av: Paulina

föressten, vem är din körlärare?

2007-11-30 @ 01:18:43
URL: http://freakybutilikeit.blogg.se
Postat av: Paulina

men kör du inte på R1?
eller har de fått en ny?
vem fan e nicklas...

2007-11-30 @ 16:56:07
URL: http://freakybutilikeit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0