Åsas dag

→ Skönt med fredag äntligen. Idag har jag o Peder hunnit med en massa grejor på en kort tid...Vid 2 tiden så var vi o besiktigade bilen.Den gick igenom!! sköööönt men Peder var inte så orolig ändå. Sen firade med kaffe o bakelser hemma hos mamma o pappa.Sen drog vi till Maxi o storhandlade, jag fick en jätte stor pumpa!!wihooo :) Så nu blir det halloween mys här hemma..
Vi köpte även en liten gullig halloween kruka me söt blomma som vi la på Tanos grav.Känns konstigt att vara där tycker jag.Känns fortfarande inte som han är borta.
Sen åkte vi till Bibblan o sen bolaget.Så nu ska jag nog korka upp min dr faust flaska och slappa lite.Snart kommer Pillan och då blir det nog idol(och säkert idol kareoke spelet också)Sen får man se vad som händer sen..Man vet ju aldrig med mig o Pillan! =)
åhh nu  gav ja precis Peder en hejdåkyss , han ska gå över till Fogge och dricka nån pilsner eller två.
Såå nej nu har jag ju inte tid att sitta här längre. ska tända lite ljus o rökelse. MYSPYS PÅ HÖGSTA NIVÅ φ

Kram på er alla.....Och trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0