Kära lilla kantarell...

"Åsa är glad och inte bara så där glad som jag brukar vara utan sådär lite extra glad.:) höhö okej jag ska komma till saken.. bläblä på er allihopa för jag har en massa nyplockade kantareller hemma!!!.. Hur kändes det va? lite avundsjuka kom säkert fram..." ahahhahahahhaa!!!!

Kantarell plockning: Nå jag ska inte säga vart dom plockades men fick hem en hel del faktiskt..Men jag o Marco ska ut o plocka i veckan ,vi är helt galna i svamp.. Det är så mysigt att plocka svamp.Jag blir jätte glad när jag ser något gult som gömmer sig ibland  löven. Fast det ända som jag kommit hem med när jag letat tidigare i år är en massa kliande myggbett:) och stackars Pillan fick två fästingar, och jag kände mig lite hemsk för jag tvingade nästan me henne.:-)

I veckan känner jag för att unna mig en massa fina prylar . Jag har en hel lista på saker jag spanat ut som jag vill ha,bla:  *En ny mobil,nokia,LG eller samsung
                     *En digitalkamera som är guld mönstrad.Skit bra o skitsnygg o framförallt skitdyr!
                     *En 19 tums plattskärm
                     *Ny väska(min gick sönder i skogen idag)
                     *Nya jeans

                     *Ny varm o gosig jacka till vintern


Okej det finns ju en massa saker jag vill ha. Kan ju inte köpa allt men det får nog bli en ny dataskärm framöver eftersom min börjat flimra.Jätte störigt.


Nu blev jag trött i ögat.ska dricka kaffe .hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: paulina

jag behöver med jeans. åsa, vi borde sticka till kristanstad eller väla eller nått tillsammans, håller du inte med mej? ;) eller kanske rent av sticak till vår egna lilla stad :)

2007-10-07 @ 20:50:21
URL: http://freakybutilikeit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0