Nu börjar det hårda livet igen..

Nyss hemkommen från Skurup flygplatsen, ja o Peder körde Lena dit för det va dags för henne att åka hemåt igen.Det var verkligen jättetrevligt att ha lite besök här men nästa gång är det vi som ska uppåt till Umeå ist.Jag ska boka en flygbiljett i veckan. Blir vid juletid och över nyår så ska vi kanske på en kryssning till Tallinn men det är inte säkert än men det hade ju varit skojs..

Åh nu är det dags igen för att bli nyttig. Sen i våras har jag ju levt nyttigt.Ätit bra motionerat varje dag(nästan) och bara käkat godis och sånt på helger. Det gick bra ett tag och jag var både piggare och gick ner ett par kilo(kom in i smaljeansen igen, hahaha).MEN efter semestern så gick det neråt..blää Jag och Peder tog en fika på flygplatsen innan vi körde hemåt och gissa va vi åt!!!- En kärleksmums(som vi delade) och en sån där american cookie var!
shit va gott det va alltså men jag bestämde mig för att nu gäller det att vara duktig igen!!

Idag spelade vi bowling innan Lena skulle packa ihop sakerna. Synd att Pöö va sjuk annars tänkte vi ha mobbat henne lite att hon jobbade,, hehehehe :-)(jag kom två igen om ni undrar...)

Nu har jag satans i det börjat få resfeber igen, det har jag inte haft på jättelänge. Jag har börjat spara lite och mer ska det bli ,sen ska vill jag iväg till soliga badstränder o ha en drink i handen ...
Jag vill verkligen till ett dansant land.Hade gärna åkt till Dominikanska Republiken igen och dansat bachata o merengue på ett mysigt strand disco.Det va härliga tider det!
image8

image11








Bilden är från Dom.Rep:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0