Stonk...

Pust ,flås...Ibland så tror jag att man blir van av att bo på 3:e våningen men icke..När tvättkorgen är full så är det minsann anträngande må ja säga.Men men.. Peder säger att jag får se det som lite styrketräning..:D
Usch jag vill inte jobba imorgon ..Har varit ledig hela veckan men imorgon har jag bara en massa tråkigt att göra så jag ser ju inte fram emot det så där värst..Fast ibland är det faktiskt roligt att jobba!(är jag konstig som tycker de?)

Imorgon kommer svärmor Lena och ska bo hos oss i några dagar.Det ska bli roligt.Äntligen har jag någon att dricka mitt morgonkaffe me..Haha Peder har ju inte lärt sig att man ska dricka kaffe än. Det som är så gott o uppfriskande! ; )


Fråga inte vad jag håller på med på denna bilden.......hö hö
image4


nee.. nu ska jag städa färdigt i Garderoben(så man kan gå in där igen o ta vad man ska ha utan att klättra över grejer...hihihi) ...ha de gott!

Kommentarer
Postat av: Cousin Sara

Hej du kusin! vilken överraskning å se dej ta hand om djur! ;-) känns osm att tiden ibland står still, men ack vad den går fort!! det var år å dar sen vi träffades... kram på dej!

2007-10-04 @ 10:01:24
Postat av: paulina

Weeeei va kul me ett nytt inlägg :D

2007-10-04 @ 17:59:10
URL: http://freakybutilikeit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0