up and awaaaay!

Så var det Söndag och solen skiner..Vilket härligt väder det varit i helgen!!!det gillar vi:)

Igår gjorde jag o Jeffi nåt jättehäftigt..Vi var uppe i luften o såg stan minsann..
Lyssna här: MED HELIKOPTER!!!!!!!!Fy satan va häftigt det var.. Dom hade det på Göinge bil och vi fick stå i kön i över två timmar men det var det värt..Mamma o pappas hus var pyttelitet,o Maxi var ingen stormarknad längre..hehehe
Coolt.(det ska jag göra om!)Frågade vad det kostade med en helikopterpilot utbildning och det gick på 1 miljon ungefär...Herregudars!

Sen var vi och käkade middag hos Mor o Far o dom cruisade rundor lite i Peders jänkarbil sen fikade vi och åt mammas goda toscakaka o Pappa bjöd på lite Minttu.gottgott..
Kvällen avslutades med en snabb öl på bilklubben för att sen åka hem o sova..jag var astrött sen den låååånga tiden i helikopter kön tidigare på dagen.

Idag är vi bjudna på middag igen(slipper laga mat :) ) och ikväll ska vi nog bowla..Imorgon blir det nog palt !!EXREMT LYCKLIG ,eftersom palt är min favoritmåltid.

Livet är underbart, puss puss på er alla !


Kommentarer
Postat av: paulina

jag satt i trädgården igår och såg alla helikoptrar, tänk om jag såg just er runda :D

2007-10-07 @ 13:39:50
URL: http://freakybutilikeit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0