Zzzzz..

*gäsp*, fan va segig jag är idag.Har suttit flera timmar framför datan och pluggat körkortsteorin.Men nu var det värsta kapitlet över. Börjar känna sig lite nervös nu inför kunskapsprovet även om jag varit där flera gånger. Fast skillnaden nu är att jag SKA KLARA DET! NO MATTER WHAT !

Nu har jag lite smarriga laxfiléer i ugnen, mums är så huuuungrig!
Ikväll är det desperate housewives klockan 21.00. Man ser alltid fram emot det lika mycket. Men ska kanske till cats på en (öl/cider/drink) fika.. hmm hur ska detta gå?

Tjohooo! Nu har jag hittat en dataplatt skärm jag vill ha,en LG 20 tums.
Ska köpa den i veckan tror jag.Är less på denna dumburken som bara flimrar och j*vlas med mig.

Har faktiskt inte nåt roligt att berätta idag.Är bara trött o seg.
ÅHHHH!!!!!Nu slog jag till skärmen igen så den skulle sluta...bläääääää

Näää.. ska fortsätta med middagen.hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0