Hallå:)

Vilket underbart väder må jag säga!Igår och idag har jag nästan fått sommar feelings..Helt underbart!
Så nu närmar det sig verkligen...sol o bad och mysiga grillkvällar=) Vi tänkte vi skulle grilla ifall det blir fint i helgen.

Den här veckan är det lite lektioner, känner inte riktigt för det.Men jag ska inte klaga det är rätt slappt. Fast när ja tänker på slutproven så får jag lite rysningar..
I söndags var jag ju hos ett medium med Paulina hos hennes mamma.Det var spännande.Jag satt nervös och tänkte vad ska hon säga om mig! haha.. Det kom fram att jag har en andlig "guide/vägledare", han tycker att jag ska ta hand om mig själv men han kommer titt som tätt och tittar till mig. Och klappar mig på kinden. Han tycker också att ja ska inte sluta med mina "andliga övningar" och att jag ska ha en kristall med mig för det blir jag lugn av. Så jag får fortsätta lära mig om mina tarotkort och övrigt..
Igår var jag lite hundvakt åt Amigo och Lady, sen åkte jag och Jenny till kristianstad och gick på den nya djuraffären grizzly, hundarna fick såklart följa med in och välja ut sin egna leksak.Mina firrar fick en ny akvarieväxt:)
Sen gick vi på rusta och växtaffären också och sen begav vi oss till mcdonalds och klämde lite onyttigheter. Är ju inte så ofta man är där, ibland får det bli en nödlösning.

Jag och Pillan har också börjat prata om att ta tag i vår USA resa, vi vill åka till typ hösten/jul eller våren 09.Det måste ju passa med våra skolor också..Vill då åka till Los Angeles , eller ta en tur då man först åker till New York och sen vidare dit.Vi ska kolla allting och förhoppningsvis så blir det en resa bokad vid midsommar:)Hade ju varit A DREAM COME TRUE!

Nu ska jag fortsätta att sola på balkongen med min skvallertidning och kaffet i näven :) ha de gott!


Amigo              Lady


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0