Här e ja!

Mmmmhmm tyckte jag fick uppdatera lite här..Håller på och städar o tvättar just nu(o dricker kaffe såklart)..Men tog en paus, Pöö tyckte jag skulle komma in o prata med henne på msn.:) såklart gjorde jag det:=)Lydig som Åsa är..
Idag var jag och Eva i skolan och jobba lite, vi är gryyymt stressade nu. Första terminen är snart klar och det är dundermycket arbeten och prov nu.Igår var det prov i etik, vet i sjutton hur det gick. Men hoppas bra. Måste skryta lite att jag fick VG i mitt medicinarbete, jag o Eva tyckte det var de svåraste vi hade haft men så fick vi bra iaf!:)
Redovisning imorgon...nervigt.. Sen efter det ska jag på insulindelegering så ja kan ge såna sprutor..Hoppas det går bra...

Blev ingen kikärtssoppa igår, som ja o Sandra skulle pröva att göra. Det blev säsongens första grillning på balkongen..mumsig laxfilé stod på menyn :) Med kryddad couscous,tsatziki och sallad.
Jag älskar att grilla och nu börjar man kunna göra de i det fina vädret..

Jag och Paulina bestämde nu att vi ska dra till k-stad och köpa skor på skopunkten! wiihhie... va myyysigt.. måste ju ha nya skor..

Kommentarer
Postat av: Eva

Vi är ju bara såå duktiga haha =) Är stolta över oss...

2008-04-08 @ 20:44:10
URL: http://www.wea84.blogg.se
Postat av: paulina

vad sa peder om skurhunken? :D

2008-04-09 @ 09:04:39
URL: http://plinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0