Hemglass commercial babies! =)

ÅHHHHHH Vilka två tok roliga dagar jag har haft alltså! Jag är heeeelt slut, hela kroppen värker, blåsor,rivmärken,bonnabränna och allmänt aaaastrött..Dessutom typ köldskador, KALLT!!!!!
Igår och idag var det ju dags för mig och Jenny att vara statister i en hemglass reklam film.fast det blir nog två-tre filmer utav det. Det är samma som gör ICA.. märktes nästan också, för det kommer bli en väldigt humoristisk reklam.. Men mer än så kan jag inte säga utan det får ni se på tv..
Inatt sov jag hos Jenny för vi skulle upp jätte tidigt idag, klockan 06.00 skulle vi vara i ljungbyhed. Det var vi fastän vi kände oss lite stressade, när vi kom dit fick vi frukost och välbehövlig kaffe fastän vi drack te i bilen på vägen dit, allting kan gå.:)
Sen var det dags för att börja filma i gryningen.. Maten och folket har varit helt suveräna.. Fin middag på restaurang båda dagarna...När vi skulle åka hem idag så kändes det lite vemodigt för man ville inte lämna det andra teamet. Vi har haft så jä**a roligt och skrattat konstant! se upp på youtube och facebook för bilder och videoklipp , tro inte på allt ni ser! HAHAHAH...
Kollar redan efter andra statist jobb, kanske ska strunta i att bli undersköterska nu ? ; )


Kommentarer
Postat av: Eva

GLÖM ATT DU SKA SLUTA SKOLAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-04-18 @ 21:13:21
URL: http://www.wea84.blogg.se
Postat av: paulina

tjohoooooooooo va kul :D

2008-04-19 @ 10:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0