Hujedamej

Här sitter man lite på kvällskvisten, vi ska nog snart gå och lägga oss här. Har varit en stressig dag med redovisning,datalektion m.m Gick snabbt till Högalid för ja skulle ju på min insulindelegering men så var det imorgon! suck.. imorgon är det hjärt och lungräddning i skolan, etiklektion och sen ska man alltså försöka sitta och lyssna intensivt på hur det fungerar med insulin o göra ett test på de..Men går nog bra, har ju precis skrivit om diabetes o insulin i skolan.
Nog om skolis.. Ikväll har jag tittat på rent hus och barnmorskorna.. Man blir ju alltid så inspererad till att städa när man ser på rent hus men då är är ju inte det klart förens klockan 22.00 så då blir de lite sent kanske..:)

För övrigt längtar jag tills helgen kommer, blir cosmopolitans och på söndag ska lilla söta Klara döpas =)

Nu ska jag in och "fönstershopping surfa" ... hoppas man inte hittar nåt dyrt fint som man bara MÅSTE ha för då köper jag det säkert...känner mig själv rätt bra.. Om det är något dyrt man verkligen vill ha hittar man alltid nåt sätt att köpa de på.Blev tre par skor på skopunkten igår! kul!.hehe sov gott allihopa!

Kommentarer
Postat av: Eva

Kollade också på barnmorskorna. Men rent hus spyr man nästan av.. Hoppas det går bra för oss i skolan idag =)

2008-04-10 @ 07:23:55
URL: http://www.wea84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0