Kiwi

Just nu är jag upprörd,för jag såg att hundutställningen på hlm-gården skulle vara den 17-18 maj. Men då är jag på Oslo kryssning.. nawww ja vill se vovvsingar  ju! Vad ska man göra...suck.:(

Idag har jag och Eva pluggat i skolan, ska dit imorgon med..Bara medicin uppgiften kvar, fast den är svårast så vi lär ju sitta där väääldigt länge.. Men måste få in den imorgon för sen tar ju reklaminspelningen hela torsdagen och fredagen, och på helgen vill man inte sitta. Då är det annat inbokat..
Efter skolan drog jag hem, sen till affären och köpte lite rimmat fläsk för min fläskpannkaka..mums :)
Efter maten gick jag,Sanne och Jeffi till mamma o pappa och fikade med dom..jag syndade med att äta en semla.
mor o far ska kanske till USA och hälsa på släktingar i september, kan jag inte få följa med ???? SNÄLLA..haha..Jag vet ju att ni läser mina bloggar.. =)
Sen kom jag på kvart i åtta att netto stängde och jag vill ha en kiwi planta där innan dom tog slut( allting tar ju slut direkt på netto.)Jag och Sanne körde dit snabbt som vinden och köpte en varsin. Jag har länge velat ha en Kiwi på balkongen, man får mycket frukt på dem och bladen ä så fina..Så nu är det dags att vårfräscha till balkongen. Och snart kan mina citron träd sättas ut också! jipppiii!!!! myspys på balkongen i sommar..

Har föressten glömt att säga att jag och jeffi var på cirkus olympia i lördes.. Hahaha dom hade tom gäss,åsna, lamor, get och katter.. det är ju inte så vanligt.. En gås hade en vagn efter sig.. Visst man skrattar åt det men undrar egentligen hur djuren har det ??

Nu ska lilla Åsa Flåsa gå och nanna, imorgon är det en ny dag...God Natt Sverige.


Linné paviljongen Chelsea 2007

 
 


"Livet är inte en fotbollsplan som man skall rusa fram över, utan en trädgård som skall skötas."

H.E.Fosdick

 


Kommentarer
Postat av: paulina

mmm. kiwi å fläsk på samma dag. smaskens :D

2008-04-16 @ 13:23:10
URL: http://plinas.blogg.se
Postat av: Amelie

Gillar dit citat, aldrig tänkt så. Ja nästa stamp längtar jag sjukt mycket till då ses vi nog
där :) Nicole är 20 månader nu hon börjar bli stor hehe kram

2008-04-17 @ 23:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0