måste man alltid skriva en rubrik? snark...

Så det blev att jag jobbade till 22.00 idag, men skönt väder att jobba kvällar på nu..Fåglarna kvittrar och luften är så skön. Nu känns det verkligen att det är vår.
Var jätte duktig o cyklade till jobbet idag(okej jag erkänner! Peder behövde bilen annars hade jag tagit den.) hahaha!:..Så hiiimla trött på min cykel.Varje gång jag ska ha den så måste jag till statoil och pumpa framdäcket. Sen när jag ska cykla hem igen så har luften gått ur.. Blää Den måste lagas pronto!
Som tur är så har jag en snäll cykelmästare till far.... =)

Åhh va skönt att det är fredag imorgon!!!! Ska jobba lite på kvällen men på dagen ska jag hinna handla, städa, kanske tvätta? och umgås med Jenny...På lördag ska Johanna ha födelsedagsfest hemma hos Marco.. skojskoj...Så då blir det lite fest!. Sen så är det sista gången det är dans för denna säsongen på lördag...kommer att sakna den, men men.. Får ha lite ledigt på lördagar nu och sen sätta igång med det igen:)

Bäst att gå o lägga sig innan ögonen slocknar av sig själv.. GOD NATT!!

Kommentarer
Postat av: Eva

Vad du e duktig som sliter =) Äntligen fredag Häsligt!! Plugg plugg plugg =( vin vin vin hahahah

2008-04-04 @ 13:35:50
URL: http://www.wea84.blogg.se
Postat av: sjuksyrran

Hej igen! Svar: Gå in på www.bagginshoes.com om du vill köpa snugga skor. Har precis beställt där själv. Lycka till!

2008-04-04 @ 16:29:24
URL: http://miljonresan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0