Min Weekend

Solen lyser idag och det känns som sommar, helt fantastiskt skönt. Jag och Jeffi ska gå på stan idag och kolla på lite kläder, jag ska köpa ett par jeans ifall jag hittar några fina..Sen blir det kanske en inlines runda och sen kanske en fika med Jenny..Måste verkligen städa och plugga idag också..Varför kunde inte dagarna vara längre ibland så man hunnit med allt? hehehe :)

Helgen har varit jättemysig...I fredags var jag ju askalas jättetrött så jag tog det väldigt lugnt, var uppe hos pidde och lina en sväng och sen körde jag och hämtade jeffi från hennes klassdisco :) Sen så var ju Peders kusin Vincent på besök så dom var på bio och kristianstad så jag körde och hämtade dom vid 23 tiden. Sen blev det bara hem och jag somnade direkt..
I Lördes så åkte jag,Peder;vincent och Uffe till kristianstad och grabbarna körde gocart och jag drack kaffe och tittade på.. Jag tycker det är lite läskigt att köra faktiskt, och dessutom hade jag ju vunnit om jag kört ,så jag ville inte göra killarna lessna...HAHAHA..
Sen åkte vi ett gäng till Zuperbowl och käkade och bowlade.. vi va 9 stycken och JAG VANN! Så lite kaxig blev man ju över det. Jag är en väldigt bra vinnare =)  Sen drog vi till Värdshuset i vinslöv och sov lite, och sen vidare till Uffe o Ankis torp, där vi grillade drack nån bärs och på kvällen värmde vi oss lite i utomhusbastun..
Sen skulle vi ju sova natten på värshuset så att Vincent fick lite sällskap, han fyllde dessuom 20 år på söndagen så klockan 00.00 öppnade vi en champagne flaska och firade han..

På söndagen gick vi upp rätt tidigt, jag o Peder käkade lite frukost och sen kom aanki och uffe och vi käkade lite kladdkaka..mums mums.. har blivit mycket kakor på sistone.. farligt farligt..
Sen åt vi middag hos fika hos Ankis mamma och på e.m vinkade vi av vincent på stationen..
På kvällen drog vi till Isinger som flyttat till P2(fan vilken fin lägenhet!) där grillade vi ett helt gäng och hade jättemysigt.. Jag provade dessutom guitar hero som alla snackat om, de va roligt....

Så nu vet ni alla vad ja har gjort i helgen..hehehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0