Nu är det fredag som gäller..

Idag har jag och Jenny gått i stan, blev en mjukglass i solskenet också:) Snart ska jag och Peder iväg och handla på Maxi innan jag börjar jobba. Har precis gjort en marinad till några revbensspjäll vi ska äta när jag kommer hem.Lite sen middag kanske men så är det ju helg, då är det ju skitsamma..
Känner att jag behöver rensa i mina stackars fiskars skålar.Men det får jag göra imorgon!
På måndag är det prov i etik, håll tummarna för mig alla, blir nog lite akutpluggning på söndag. Men det ska nog gå bra får man hoppas.. Sen så är det grupparbets redovisning på onsdag, vi ska snacka om didgeridoo som jag för övrigt spelar så jag ska ta med mina "didgar"...Nu ska jag käka något snabbt här, TREVLIG HELG ALLIHOPA!


Oswald och hans fruarmina didgar

Tog en bild på min merenguespelande gubbe också som jag tog med mig hem ifrån Dominikanska Republiken(snacka om att jag hade övervikt på planet) hahaha


Kommentarer
Postat av: Sara

Tror de använde tandräm faktiskt för att rengöra det! Men det är väl om det är riktigt svart å brunt å annat gojjs på det :) Jag tog en fuktig trasa med lite medel på jag, tror det funkar lika bra :)

2008-04-07 @ 18:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0