Nu kan man andas ut

Ja det kan man för idag gjorde jag medicin provet och muntlig uppföljning i etik. SKÖNT! Var endel saker på provet som kändes lite oklart men försökte så gott jag kunde, resten kändes såå säkert o kunde skriva väldigt mycket om det mesta.. Så skönt att ha det gjort nu.. Sandra kom uppom här igår när jag pluggade och hon förhörde mig på vad skelettdelarna hette på svenska och latin..Efter ett hårt pass med fröken Sandra(som nog skulle blivit lärare :) så kunde jag alla..tjohooo... Tack sandra du ger dig aldrig när du har börjat med nåt :)  Nu vet jag att Fibula är vadben..hahahhahaa!!!!Lär aldriiiig glömma de!!!

Den muntliga hade jag struntat i helt, men det gick bra ändå-- Nu är snart skolan över och det är så skönt!!!!

Solen skiner, jag ska städa lite och sen får vi ses vart denna underbara dag tar vägen!




Kommentarer
Postat av: sandra

detta är nog min favorit blogg!! ha ha..

2008-04-26 @ 14:54:10
Postat av: Kussen

bra att skolan går bra för dig :) skulle vara kul om du/ni kom på bröllopet, ma&pa hälsar att flyg för din del bara över helgen skulle vara en idé. think about it! :) ha en trevlig lördagkväll! kram

2008-04-26 @ 18:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0