Reklamfilm o plugg denna vecka

Imorgon är det ny vecka, dags att ta tag i allvaret igen med skolan..Mycket nu denna vecka men så får man tänka på att snart är det sommar = sommarlov( okej ska ju jobba en massa också.)
Helgen har varit bra.. Gjorde lite drinkar i fredes och i lördes blev det lugnt, jag o sandra körde rundor lite hälsade på andra som festade sen stack vi hem till oss och drack te o tittade tv.Såklart satte jag igång några avsnitt sex and the city efter hon gått så somnade inte fören sent. klockan 11.00 idag drog ja o peder till lilla Klaras dop och sen blev det fika (kakfrossa) på lions i tyringe...Efteråt kände jag mig så himla däst och pösig så jag,pillan och sandra tog en rätt lång prommis, efter ett tag i solen började det regna och vi blev lite blöt sunkiga :)

Imorgon hoppas jag och Jenny på fint väder, vi ska så fröer och potatis i hennes nyuppgrävda grönsaksland. Sen efter det ska jag och Eva gå till skolan..Eva glöm inte tältet! hahaha

Jag och Jenny är väldigt spända, På torsdag ska vi vara statister i en reklamfilm( hemglass). Ska bli grymt roligt och se hur det går till:) vi får pengar för det och middag...(hoppas på glass också..hihi)..Autograf någon?höhöhö

image97

Kommentarer
Postat av: Eva

hehe fixar du pizza så tar jag tält o vin hehe.. Fy fan vilken vecka vi har framför oss =(

2008-04-13 @ 22:24:24
URL: http://www.wea84.blogg.se
Postat av: Eva

hehe fixar du pizza så tar jag tält o vin hehe.. Fy fan vilken vecka vi har framför oss =(

2008-04-13 @ 22:24:54
URL: http://www.wea84.blogg.se
Postat av: paulina

åh va kul. ja vill me va statist :D

2008-04-14 @ 12:59:23
URL: http://plinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0