Trötter

Ja nu är jag rätt trött( OCH GNÄLLIG). har kommit hem från jobbet.Har gått bra, men efter rasten blir man alltid så jääääkla seg för man käkar för mycket..Nina hade tagit med sig god mat hemifrån som vanligt så jag struntade i mina torra knäckemackor och gick in på hennes mat ist! haha..
Men imorgon på jobbet blir det iaf Wok från idag, för det hade Peder gjort till oss ikväll..gott som tusan var de!
Imorrn blir det också grupparbete i skolan. får se hur det går???

Håller på och letar efter skor nu, jag är kräsen när det gäller skor men måste ha nya gympadojor nu. Dom är sönder, läcker in vatten och är grymt fula numera..skitiga o dana..
Får se om det blir ett par klassiska Reebook eller något lite mer spännande.. Ska leta tag på några som inte kostar skjortan! Måste spara pengar så att det blir USA i vinter...Eftersom dollarn är så låg så kan man ju shoppa multimycket där, och tro mig. Jag o Pillan kommer att gå loss som ett par galningar.
Vi har hittat några vandrarhem så är rätt sjysta, hotellen var för dyra tyckte vi..Det är inte på rummet vi ska vara hela dagarna. Men så får det ju inte vara ett kackerlacks spyfärdigt hor rum heller...
Nee nu är jag för trött för att yttra mig.. Sov gott alla pinglor :)

Kommentarer
Postat av: sjuksyrran

rekommenderar att köpa skor på amerikanska sajter. Grymt stort utbud och bra priser. Ha en fin dag!

2008-04-03 @ 16:35:05
URL: http://miljonresan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0