Valborg

Så var det Valborgsmässoafton idag, alltså 1 maj imorgon.,Det nalkas sommartiden på riktigt nu, det ahr ju varit så kanonfint väder redan..Hoppas molnen lättar upp lite idag. Jag och Pillan ska tåga till lund med picknick korg,champagne och andra förfriskningar.. Vi ska sätta oss i parken bland alla andra valborgsfirare. Ca 30.000 människor eller nåt sånt. Ska bli nice..
Har barskåpet fyllt nu också, Jag, Pede,Åke och Kristina turade till Danmark(Helsingör) i lördags.. Köpte rätt många olika läckerheter =) Efter det grillade vi goda kycklingfileér hos Kristina...
Det är så gottigotti att grilla...Blir MYCKET av det i sommar får man hoppas..

Nu ska jag börja göra mig klar o packa ihop vad ja ska ha me mig o sen gå till Pillan..

Trevlig Valborg allihopa!

Kommentarer
Postat av: paulina

åh va mys. ja vill med shoppa ihop ett nytt barskåp! :D ha de så skoj ikväll. träning nästa vecka, vi får ikke banga!! haha :D vi är kända för att banga träningspass. dumt!

2008-04-30 @ 11:31:29
URL: http://plinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0