Dagens nyheter

Ja e trött..riktigt trött....Först va jag o Eva i skolan och sen var det dags för andra flytthjälpen denna vecka..Det var dags för Johanna,Marco och Oliver att flytta till huset i Farstorp.. Igår var jag o sandra där o hjälpte henne att packa ner..Halv 2 på natten gick jag därifrån men vi hade fått mycket gjort..Eller hur Johanna,visst är vi flitiga?? :-) Det kommer att bli så hiiiiiiimla mysigt,men jag kommer sakna att ha dem i närheten!
Dessutom är det så mysigt att det ligger fin snö på marken, hoppas att det inte blir ishalt och slaskigt. För det är det värsta som finns..Tror faktiskt jag ska gå o lägga mig snart..Zzzz innan jag somnar här.Tror jag ska lägga mig o läsa lite, det var längesen(vill ha en ny spännande bok).. Vi ses imorgon! Godnatt bloggsverige!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, vi var såååå flitiga... Tack för all hjälp... Du är ovärdelig... Nu ska jag hoppa i säng i det nya huset och längta efter "pojkvännen"...

Du är bäst...



Love ya!



Puss

2008-12-03 @ 23:10:50
Postat av: Paulina

ja vill me ha en bok :D

2008-12-03 @ 23:14:04
URL: http://pliinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0