flyttlass m.m

Snart läggdags men får skriva en till blogg för Paulina ville det :) Bla vad jag hade köpt på Ullared...hihi hur ska man kunna räkna upp alla grejor? :)
Iaf så har Vicke snart alla grejer till sin lägenhet..Har varit där flera timmar idag och bärt låda efter låda:) men kul har det varit och som belöning så bjöd Vicke på Mcdonals käk.. Tack så mycket Vicke!Vi hämtade också soffa på jysk som hon köpt. Det var en väldigt mysig,ljus och luftig lägenhet hon skaffat..Med stora fönster som jag gillar :) kommer bli hur fint som helst. På fredag tänkte vi kanske vara där o pyssla och dricka vin samtidigt, hade varit supermysigt..sånt är så kul!..:-)Sen när jag kom hem så kollade jag o Peder på färjan(blev sugen på kryssning) och drack glögg o åt lite pepparkakor.. Med ädelost på..mums!

Här kommer lite om vad jag köpte i Ullared...

Kläder givetvis(och jag hittade en dunderskön jacka att ha nu i vinter)
♦Parfym
♦tvättmedel, sköljmedel,duschcremer,tandkräm och såna nödvändiga saker..
♦julduk,julpapper och såklart en adventsstjärna!(vit me glitter på eller nåt)
♦Kaninmat och lite mat till oss, bla en jääääättelång vitlökskorv(som jag senare såg att det var hästkött i!)
♦en ny skärbräda i bambu som var jättesnygg..
♦Väska i metallicfärg typ..
♦En stektermometer(har jag länge önskat mig, och fick användning för den igår på vår jättestek i ugnen ...)
♦övrigt vad jag kan komma på nu är tejp,salladsbestick,tavla,sjal,godis,kuddfodral... ah såklart blev det en massa smågrejer och plånboken tog lite stryk..haha!




Kommentarer
Postat av: Paulina

woohooo :D

2008-12-01 @ 22:26:11
URL: http://pliinas.blogg.se/
Postat av: vicke

TUSEN TACK FÖR ALL FLYTTHJÄLP ÅSA... DET BETYDER SÅ OERHÖRT MYCKET ATT DU,SANNE, PAPPA OCH JOHAN STÄLLDE UPP OCH OM DU BEHÖVER HJÄLP SÅ E DET BARA ATT SÄGA TILL SÅ KOMMER JAG ATT FINNAS TILL HANDS!! STOR KRAAAM... DU E JU STARK SOM EN OXE .. WOOOW!! SKA FÖRRESTEN BLI KUL ATT BJUDA PÅ LITE VIN OCH GOTTIS PÅ FREDAG KVÄLL BLIR NOG SUPERNICE!! ITS ON ME!! HA EN TOPPEN DAG ÅSA! KRAMIS :):)

2008-12-04 @ 14:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0