Lussebulle

Ingen har väl kunnat undgå julstressen, den e faktiskt rätt jobbig tycker jag.. Vet inte ens om ja ska julpynta något..annars brukar ja göra det några dagar innan julafton. Igår julstädande jag o peder som galningar. Sen handlade vi på Maxi(som var överfullt me stressade människor.) vi tog en julfika hos Åke och Kristina, sen hämtade jag Jeffi för vi skulle baka lussekatter.. (första plåten brände ja såklart).. vet inte om julkänslan kommit något ännu, har inte ens gjort en liten "bonzaigran" som ja skulle..inget vettigt gjort alls..hehe.. senare på kvällen hälsade ja o peder på "farstorpsborna", Marco, Johanna o Oliver då alltså. Jag fick en julklapp av dom..tjohoo ska öppna den imorgon! spännande.. Av jobbet fick jag en juicepress, jiipppii! kunde inte hålla mig att öppna den..

Imorgon blir de mys me hela familjen plus respektive...bla dopp i grytan,kalle,julklappar o julbord.mysigt.. tänkte göra lumumbas också =)

köpte monopol-pamp i paradiset igår..Ja,peder o jeffi spelae det idag, peder vann  :( grrr.. ska minsann vinna över han nästa gång! ja e ingen bra förlorare, men en ännu bättre vinnare!!!


Kommentarer
Postat av: Paulina

mmm smaskens

2008-12-23 @ 17:35:53
URL: http://pliinas.blogg.se/
Postat av: jeffi

Ja det var roligt det där "pamp på paradisön" Vi måste vinna över Peder och då får han inte vara byggherr heheh... Kramar till dig. Så hörs vi!!:)

2008-12-25 @ 20:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0