Bland spalter och sidbrytningar...

Sitter på skolan nu och har datakunskap.Nu är det bara en timme kvar tills vi slutar.Hoppas vi snart får en liten paus för börjar bli lite oangagerad nu.Läraren tror nog att jag lyssnar och arbetar flitigt, men ja skriver en blogg! HAHA!!!! :)

Efter vi slutat idag så ska jag och Eva gå till Netto, jag ska handla lite god frukt som ja ska mumsa på sen. Ska tvätta och städa idag och får unna mig något gott då tycker jag.Imorgon så är det skola igen, men slutar vid 12.30. Ska med Emelie hem till henne på e.m. Ska nog bli skötare till en gulig häst som heter Konjak typ 2 gånger i veckan ska jag rida då.. När jag har tid o lust..får se om ja pallar, ;)om inte skolan blir lidande o så..
Näää nu får ja nog sluta, återkommer senare..

image62


Kommentarer
Postat av: wea84.blogg.se

Haha schysst bild.. Snart ska vi handla lite Kuligt =)

2008-02-13 @ 14:52:11
Postat av: paulina

haha söt bild :D

2008-02-13 @ 15:04:53
URL: http://freakybutilikeit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0