Chocolate

Här sitter jag och väntar på att min chokladkräm ska svalna.Jag håller nämligen på att göra en mumsig chokladtårta....Till alla hjärtans dag imorgon♥Synd att jag inte har en form av ett hjärta men får dekorera lite kärleksfullt med hallon istället:) Snart ska jag ner och hämta den sista tvätten,skönt att det är gjort.
Jag och Peder har varit och käkat lite god smörgåstårta hos mamma o pappa ikväll.Va mätta vi blev!Ahh är man hungrig så proppar man ju i sig.. Mamma gör så god smörgåstårta också:) Pappa hade också varit duktig..hehe Han hade vatt snäll och köpt en sånt batteri till min kamera.Så nu kan det fotas igen!!!!!!!wiiiiee!!!!
Träffade Nille me,han och Tessan kom ju hem från Mexico igår kväll.Brun var han som bara den och han hade många fina bilder att visa...

Här är en bild på den tårta jag håller på att göra.Får nog ta ut själva kakan ur ugnen nu.. ha de gott alla!

image63



Kommentarer
Postat av: paulina

ååååh.. smörgåstårta, choklastårta.. ja vill me ha!!
smaskens som in i bomben!
gottegris :D

2008-02-13 @ 22:47:30
URL: http://freakybutilikeit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0