Fettisdag:)

Idag får man väl äta en semla eller två, för det är ju fettis tisdag och då får man la unna sig =) (tycker att jag alltid hittar en orsak till att unna mig.)
Har varit så trött idag, gick upp klockan sju sen va ja uttråkad, tänkte jag skulle börja måla dörrkarmar och lister men jag tyckte det var fel vit så jag ska hämta en lackvit färg hos mamma o pappa sen...Dom är så snälla.Dessutom så har jag fått en massa dvd skivor av pappa på när jag var liten och när vi varit utomalands o så..Kul att titta på! Blir det ikväll! :)

Sen så är jag lite ledsen för att det inte blev Playa Inglés till mars utan vi måste skjuta upp det till hösten. Jag hade verkligen sett fram emot det. Så idag har jag kollat rundor på resor och drömt mig iväg.Men vi har bokat stuga på Öland en vecka över midsommar(ett stort gäng)så de kommer väl bli skojs:). Tiden kommer för utomlands jag får lugna mig...Måste koncentrera mig på att göra klart skolan.PUST Har ju precis börjat..Går rätt bra faktiskt. Ja och Eva var där idag och gjorde ett test i etik. Har lite till som ska vara inlämnat innan helgen.peace out!
image55


Kommentarer
Postat av: paulina

jag ahr nyss köpte grejjer till semelmeckande.. så d ska ja göra snar :D weeeiii.. smsaskens

2008-02-05 @ 17:02:52
URL: http://freakybutilikeit.blogg.se
Postat av: www.wea84.blogg.se

Bara massa måste som ska lämnas in PALLA hahaha

2008-02-05 @ 19:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0