Gomorgon..

Ja klockan ringde tio i sex och peder har precis dragit till jobbet.. o här sitter jag..Kaffet är klart i kokaren.
Jag orkade inte sova längre, och kände att om jag går upp nu så for jag mycket gjort idag me målandet..jäkla tjat på mej me det där målandet .men det har man gjort varje dag den här veckan. Såg dessutom att de kommit lite på golvet i toan ..oops ! Lacknafta och skrubba ordentligt!

Det som är tråkigt med att vara uppe så här tidigt är att man lätt kan bli lite uttråkad.haha det finns ju ingen att ringa och tjattra med och allt är så mörkt, stängt och tyst..............

Nu ska jag gå och injicera lite kaffe så jag piggnar till ordentligt.Brukar bli en kanna på morron ! :)

Hahaha Det är jag på morgonen.
image58

Kommentarer
Postat av: www.wea84.blogg.se

Hahahahhaha

2008-02-09 @ 13:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0