Jag vill bara ha & ha...

Japp jag är väldans sugen på att shoppa. Sitter och fönstershoppar online nu. Hittar en massa finiga kläder som jag vill ha. Jag skulle vilja ha en trenchcoat,kort brun skinnjacka,nya jeans,skinnstövlar,nya tröjor m.m. Herregud vilka krav jag har. Jag älskar kläder,skor och väskor! Inte lätt detta, jag borde varit miljonär så jag kunde köpt allt jag velat ha.

Dessutom så vill jag en snygg svart bil, CABBE helst ! :) Med rosa rattmuff som Jenny och rosa neonljusen undertill..hahaha Peder han sa att jag skulle få extranycklen till hans bil så jag kunde andvända den när jag ville..Åhh han e sååå söt. Blir lite som min bil också förutom när han måste ha den till jobbet o så..
Men han kanske inte uppskattar att jag stylar om den till svart/rosa och skriver baby1 på registreringsskylten.hahaha

Tycker HelloKitty är en söt kissemisse så dom här bilarna hade jag inte sagt nej till..URSÖTA !:)Jag e kär!
image60image61


Kommentarer
Postat av: paulina

hahahaha... gu va fula bilar :D
fula men söta :D
liite.. pytte..knappt

2008-02-11 @ 11:25:41
Postat av: Sara

Det var den boken jag läste ut förra veckan :) den är superbra! Så den rekommenderar jag starkt!Enda nackdelen är att man inte blir så social, djupt försjunken i boken :-P

2008-02-11 @ 19:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0