Måndag

Idag har det varit rätt soligt(fast kallt ändå), men jag älskar när solen skiner!
Jag och Eva gick till skolan och fick undan litegrann, så det känns himla skönt. Sen tog jag bilen och hjälpte Sanne få igång sin bil. Och körde sen till Stoby målerifirma och köpte mer färg. Det är så här att vi målade hallen i lördags. Det var väldigt mysigt, Pillan hjälpte oss också så det gick rätt snabbt faktiskt. Sen belönade vi oss med drinkar :)
FÄRGEN BLEV OLIVBLAD! VÄLDIGT SNYGGT !

I lördags innan jag o Peder gick till jeffis kalas så kom shoppingkortet fram ! =)Vi beställde en sittbänk( som jag velat ha lääänge), och köpte en snygg kruka med såna stora långa kvistar.
Sen när all målning är klar så ska jag måla schabloner på ena väggen, en massa kvistar och blommor som slingrar sig uppåt. Åh det är så roligt att fixa iordning!

O har även fått hämta ut mitt körkort på posten idag, såg ut som ett miffo..hahahaha

Nee nu får det bli dags att sätta igång me målandet... hejsvejs !

image54


Kommentarer
Postat av: Eva

Åh gud vilken bra låt =) hahahaha
Hoppas det går bra me målandet, låter tjusigt..

2008-02-04 @ 18:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0