Morrn Morrn..

Godmorgon.. Här sitter jag och surfar o lyssnar på litta musik.Har varit vaken en timma nu och inte satt igång med städningen.Japp duktiga jag, tänkte att om ja går upp med Peder idag så hinner jag städa här hemma innan jag börjar skolan klockan 10.30...Så ska dricka lite kaffe till och sen sätta igång, man är ju så frösen på morgonen så det kan vara bra o hålla igång..Idag jag går jag i skolan till halv fyra, sen hem o laga lite käk o sen ta bilen när Peder kommer hem.. Ska ut o rida idag nämligen..Hoppas han är snäll idag :)Sist ville han testa mig,nafsa och tränga in mig i boxdörren...ja hujedamej.Jag är egentligen lite rädd för hästar...Hundar är mycket bättre :-)

Ikväll är det "Rent hus"  på fyran kl:8. det ska ja se..kul! Endel har ju extremt skitigt alltså, med larver och grejer..
Annars den här veckan har ja jobbat, kört kommunbilarna...dom va riktigt roliga !:) Igår hade jag och Jeffi mys dag med lite filmer...OCH EN MASSA VIDEOMIX GODIS! 

nää nu ska ja städa..hejoivej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0