Äntligen är jul/nyår över!!!

Guuuud va skönt det är att jul och nyår är över...Visst är det mysigt och kul, men ändå en pärs på nåt sätt.Nu ska det bli skönt att kunna påbörja ett nytt och fräscht år.Har inte kommit på nåt nyårslöfte ännu(man håller ju inte dem ändå.)Fast när jag har kommit hem från umeå så ska jag börja äta rätt och motionera igen(som jag gjorde innan,duktig var jag.)OCH DET SKA JAG HÅLLA!!!

Nu kommer jag hem på fredag,tiden har gått snabbt men det har som vanligt varit trevligt.Men har såklart lite hemlängtan.jag är ju så hemma kär.Vill hem och städa!hahha låter kanske konstigt men sant..
Ska jobba helgen,suck..Och sen börjar jag skolan på måndag!ack och ve det var längesedan!!!=)

Imorgon ska jag,Peder och Viktor(Peders kusin på 6 år) åka skridskor här i ume,wuu det var längesen.jag kommer säkert ramla och slå mig..Har hållt på o ramla flera gånger redan.jag var inte beredd på all denna snö när jag flög upp.Sen nu har det snöat ännu mer,så det gick inte så bra när jag tog på mig mina högklackade finskor när vi skulle ut på disco...haha peder fick hålla i mig.
Sen var vi på coyote´s i lördags,haha rätt kul faktiskt...Vi träffade han som sjöng jättedåligt i idol(sjöng medusa:ragga runt) och som åkte limo med berg och gynning.har var jätteblyg.Å såklart så kommer jag där o ska härma han.Stackars honom att råka ut för mig!
Sen var det en kille som var  wallander fan,och han trodde vi varit med där men vi berättade att en kompis till oss varit med och jobbat med filmerna+varit statist i"fotografen".Då blev han helt bestört och vi fick skriva våra autografer på hans armar..haha snacka om wallander horny...

ja gisses här uppe går det vilt till,nu ska jag gå o käka lite godis lösa korsord.ha det gott! fläska på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0