Åsa är överlycklig!

Våren börjar närma sig med stormsteg,det blir 2-3 minuter ljusare varje dag och man har tom kännt lite vårlycka:)
Våren betyder något mycket stort för då är det dags att sätta frön och så blommor!Väldigt avkopplande och lyckan är när man ser att man lyckats.
Började skrika och hojta häromdagen för jag trodde att min ena citronplanta hade blivit så ledsen och dött när jag tog in dem från balkongen i höstas.Men så var inte fallet.Det har kommit nya blad!Vem kan bli så glad som jag över en blomma?Nu kanske jag snart kan göra min egna citronmarmelad?Dessutom så glömde jag så mina chilifrön förra året så det blir det nu snart!Jag har jätteroliga fröer som jag köpte på tradera."Peters Pepper"heter dom men kallas oftare för "Penis peppar" .           Ni förstår väl varför???

image45HAHAHAHAHAHA!!!!image46


Kommentarer
Postat av: paulina

sexigt värre ;)me wanna taste ;)

2008-01-23 @ 00:03:18
URL: http://freakybutilikeit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0