Måndag

Nu vecka, nya äventyr :)Idag är jag super seg men det ordnar snart upp sig efter lite till kaffe..
Helgen har varit rätt skön faktiskt och längtar redan tills nästa.Fredagen blev till taco hemma hos oss och ja,Peder,Pillan,Jenny och Tobbe och vovvarna tittade på let´s dance och krängde i oss Jennys goda "jitterbugare".
Sen gick jag o peder på fest hos Lina och sen gick vi till sharkys.Där var mycket folk denna kväll..När vi skulle gå hem mötte vi Pidde och Nettan och efter mycket tjat så gick vi upp till oss och lagade lite mat..hahaha.. de var gott men blev lite senare än vad vi tänkt oss..:) Lördagen storhandlade vi och så köpte vi ett spel som hette "fame game",man skulle svara på frågor om kändisar,sport och allt möjligt.Så var vi några stycken hos oss som åt peders marängswiss och skulle spela de spelet men det var så värdelöst så vi började spela idol istället:)

Igår söndag var en skön dag,Jag åkte ut till Jenny och vi tog en hundpromenad i den hala skogen. sen kände vi oss trötta men jätte duktiga =) sen va ja hos jeffi o spelade singstar, fan va de e roligt.. jag vill också ha det!!!!!!!!
Så där var min helg så nu vet ni alla det.. hehehe.
Tror jag ska va lite duktig nu o städa bland sminket.. trevlig måndag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0