Måndag

Vet inte riktigt vad jag ska skriva idag förutom att jag är trött..o hungrig..ehhehe håller på att laga en chili con carne nu men går och smakar på den hela tiden så jag kommer nog vara mätt snart :)
Känner mig lite förvirrad ang.skolarbetet. Man fattar typ inte var man ska börja och vi har en massa att lämna in med deadline på söndag. Men vem vill sitta på helgen?
Fast man måste säkert göra det ändå.Jag och Eva satt efter studiehjälpen på skolans datorer och gjorde färdigt lite grejor idag.Det lättaste är inlämnat! :) sköööönt . Imorgon och på onsdag ska jag jobba så lär inte bli mycket gjort då.




En bild sen bowlingen och buffén i fredags.Där sitter jag och äter typ en halvtimme efter dom andra var mätta.Dom tyckte inte jag var riktigt klok! :) ahhaha Pöö kom och frågade-kan vi plocka in buffén eller ska du äta mer?Trodde hon skojade..tihihi.. Jag vann på bowlingen och retade Henke hela kvällen! Spelade på turbanhallen på lördagen och vann då me ! jisses va kul! Måste skryta lite .....;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0