skolan..

Tjahapp då var man studerande igen.Känns förvånansvärt väldigt roligt och spännande..Kollar runt efter böcker jag behöver nu.Blir säkert asdyrt..suck varför ska en tråkig bok kosta flera hundringar? Men men.. måste ju ha dem, kan ju sälja dem sen när jag är klar.
Första riktiga lektionen är på onsdag och då är det psykologi som gäller,det tycker jag är intressesant.

Annars nytt om mig..hmm..nu ska vi se.. Jo uppkörningen börjar närma sig men ändå ett tag till,hoppas den går bra.
Har börjat återhämta mig från umeå resan,snart en vecka sedan vi kom hem..jisses va tiden springer iväg.Vi har även börjat prata mer om utomlands resan till Playa inglés -Gran Canaria. Den ska bli av i mars iaf så nu får vi titta efter billiga biljetter,,åååååhhh sola o bada o mysa med älsklingen :)
Sen så ska jag börja på afrikansk dans och så letar jag efter en bra sambaskola.Kommer ångra mig hela livet ifall jag inte börjar dansa igen,dansa är livet!!!
image34


Nu ska jag gå o käka lite nyttig mat(har börjat äta rätt igen,hoppas det håller)har lite kycklingben och quinoa sallad kvar sen igår.Om jag börjar dansa igen vill jag inte visa kärleks handtagen..hahahahhaha ha det gott alla!

Kommentarer
Postat av: paulina

wiiiiiie. ja vill me utomlands.!

2008-01-10 @ 17:33:28
URL: http://freakybutilikeit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0