Snart helg! :)

Ikväll har Sandra,Pillan,Jenny o vovvarna varit här. Jenny bakade dumlemuffins fast vi hade inga formar hemma så det blev dumlekakor istället.Jättegott,gud det ska bli gott till frukost imorgon! Hahhaa jag bara skojar,då får det bli havregrynsgröt.Åt så mycket dumlekakor ikväll att jag fått ångest.Jag får skylla mig själv.Nej Åsa det är inte helg idag, du får inte! Men men Lilla Åsa har varit onyttig hela veckan. Igår kväll så åkte jag och Pöö till Mackadonken och åt en "el nacho" och inte nog med det EN KAKTUSPAJ!
Innan dess hade jag fikat hos Sanne och Jeffi och till kaffet åt jag en KAKA och en KÄRLEKSMUMS!Nämen Åsa,skärpning..Åhhh jaja.

♦Kollade precis på Pöös blogg, hon har satt in bilder på sitt nya rum(alias hennes gamla mysiga me stort fönster). det blev jääääätte fint., Och på väggen hängde en jättefin tavla som hon målat helt själv.Duktig är hon minsann.Hon ska lära mig :)

Jag är shopping sugen och så är jag sugen på att klippa mig.Det måste jag göra när jag får lön!
Sen så blev jag faktiskt sotis på peder idag.Hans frisör från horozont ringde och frågade om han ville vara hårmodell! Javisst sa älsklingen, han ska dit imorgon så ska frisören träna på honom. Va avis jag blir alltså! grrr... hehehe :)


Dom här kläderna har jag velat ha ett tag. Det är beyonces klädkollektion.
"Doréon".

Denna jacka är fin men passar mig nog inte så bra..
image38image39
Den här ska jag beställa.Tycker faktiskt den är fräck :)


Kommentarer
Postat av: Paulina

åh ja vill me va hårmodell.. grrrr!
hihi tack för att du tycker att ja e bäst i världen. :D ja ska lära dej allt ja kan. :)

2008-01-17 @ 22:06:35
URL: http://freakybutilikeit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0